Salı, Kasım 04, 2008

TST ve Xtina "Var mısın, Yok musun?"da...

Sanıldığının aksine "Var mısın, yok musun?"a yarışmacı olarak katılmadım. Sadece 10.000 kişi arasından seçilen 100 şanslı izleyici arasındaydım. Masadaki "Turgay" yazısı sadece bir yarışmacıyla isim benzerliğiydi. Samsun'lu değilim zaten... Yanımdaki gerçek yarışmacı Eda da ortaokul sınıf arkadaşım... Ama torpilsiz olarak son 100'e kaldım, aklınızda soru işareti olmasın...




İşte Christina Aguilera benim de aralarında olduğum seyirci seçmelerini izliyor...




Çok kilo aldım son zamanlarda... Yanımdaki kızı tanımıyorum.




İşte Christina Aguilera ile aynı karedeyim...




Michael Jackson fanlarının yüz karası olarak pu pankartı açtım... Fakat tesadüfen önceden diğer fanların yazdığı bu pankart bana denk geldi. :-)



Christina Aguilera canlı olarak "Beautiful"u söylüyor...




Ben de çığlık çığlığa alkışlıyorum.




Artık diyebilirim ki 18 Ekim 2008'deki bu programdan sonra Aguilera fan'ı oldum... Bunların hepsi ve daha fazlası görüntülü olarak aşağıdaki videoda...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home